Autorką Babskiego Ucha jest miłośniczka pięknej, prawdziwej i szczerej muzyki oraz literatury i sztuki, z wykształcenia oraz zawodu - akustyk.
Na blogu umieszczam moje subiektywne spostrzeżenia czy raczej opis emocji, jakie wzbudzają we mnie płyty najwspanialszych w moim odczuciu Artystów. Wśród moich ulubieńców, jak łatwo się zorientować, znalazła się norwesko - polska formacja istniejąca od roku 1989, Loud Jazz Band, a także wspaniała grupa jazz-rockowa: Greger Garage. W ostatniej dekadzie najbardziej jednak pod względem piękna muzyki, niezwykłości techniki oraz niesamowitych rozwiązań i szczerości wypowiedzi najbardziej skradł moje serce nowojorski pianista, Takeshi Asai.
W muzyce poszukuję prawdziwego piękna i dobrych emocji, w związku z czym staram się podejmować opisów jedynie tych albumów, które prawdziwie poruszyły moje serce.
Babskie Ucho stanowi dla mnie rodzaj muzycznego pamiętnika, w związku z czym pozwalam sobie na czysto subiektywne spojrzenie na opisywaną muzykę oraz dobór albumów, o których wspominam.
Do lutego 2019 Babskie Ucho istniało na portalu blox.pl, jednakże w związku z zamknięciem portalu - został on przeniesiony na blogspot.com. Niestety, część danych (głównie ilustracje, zdjęcia i - co oczywiste - wszelkie odnośniki i przekierowania) została utracona. Uważnych czytelników proszę o zgłaszanie wszelkich błędów, jakie napotkają podczas lektury - wierzę, że większą część z nich z czasem będę mogła naprawić.
Kontakt mailowy: ratajczak.marta.m@gmail.com
Troszkę o pracy zawodowej, czyli z pamiętnika audio - protetyka:
Wywiad z Przemkiem Gregerem, gitarzystą, liderem i kompozytorem Greger Garage - Top Guitar 5/2019 (str. 44 - 45): /link/
Wywiad z Przemkiem Gregerem pojawił się także w Kieleckim Magazynie Kulturalnym Projektor 3(36)/2019 (str. 30-31):
Wywiad z Wojciechem Staroniewiczem - ArtPost 3/2019 (str. 22-24):
Troszkę o pracy zawodowej, czyli z pamiętnika audio - protetyka:
Wybrane publikacje w prasie drukowanej:
JazzPress Listopad 2021:
Recenzja Takeshi Asai - "The Electric Project Vol.2" (str. 59-60) /link/:
Recenzja Carlos Barbosa-Lima& Tonio Kreusch - "El Manisera" (str. 56-57):
Recenzja Lis Wessberg - "Yellow Map" (str. 53-54):
Artykuł o Takeshim Asai
ArtPost 5(41)/ 2021 (str. 38-39):
Wywiad z Przemkiem Gregerem, gitarzystą, liderem i kompozytorem Greger Garage - Top Guitar 5/2019 (str. 44 - 45): /link/
Wywiad z Przemkiem Gregerem pojawił się także w Kieleckim Magazynie Kulturalnym Projektor 3(36)/2019 (str. 30-31):
Wywiad z Wojciechem Staroniewiczem - ArtPost 3/2019 (str. 22-24):
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz